Saxofon SFO Herredsåsen

Lær at spille Saxofon.

Går du i SFO på Herredsåsen, så har du nu muligheden for at prøve kræfter med at spille Saxofon.

Herredsåsen SFO og Musisk Skole Kalundborg har indgået et samarbejde og tilbyder et gratis forløb hvor 6 til 8 elever sammen kan prøve kræfter med at spille saxofon. Vi starter ud på J-sax’er som er en lille plastic saxofon. Vi lærer hvordan man blæser for at få lyd i saxofonen, hvor man sætter fingrene. Vi spiller en masse musik sammen, bevæger os, synger og laver musiklege. Når vi har fået styr på j-saxen prøver vi kræfter med de rigtige saxofoner af messing.

Deltagelse er gratis for eleverne.

Musisk Skole har kvalitetsinstrumenter med som bruges i undervisningen.

Sted: Herredsåsen SFO
Antal: 6- 8 elever pr. hold