29. maj 2023

Tidspunkt: 16.30
Arrangør: Musisk Skole Kalundborg/Kalundborg Biblioteker
Sted: Koncertsalen

Den Danske Sinfonietta er et selvstændigt professionelt kammerorkester med base i København. De spiller et varieret repertoire af orkesterværker, balletmusik, filmmusik, opera, operette, musical og nyere tids musik i klassiske arrangementer.

Til koncerten medvirker desuden tilmeldte elever fra 4. årgang i Kalundborg kommune, som har fået undervisning af dirigenten og sangerinden . Sammen med orkestret fremfører de Min Kat Den Danser Tango og den herlige Do-Re-Mi-scene fra The Sound of Music. Koncerten slutter med dirigent-stafét og Lumbyes festlige Tivoli-klassiker Champagnegalop, hvor I også vil opleve en cykelpumpe forvandlet til champagneprop-pistol.

Koncerten er en del af projektet Børn Møder Orkesteret under NS Koncertforening i samarbejde med Musisk Skole og Den Danske Sinfonietta

Gratis adgang, men billetter skal bestilles på Salg - Familiekoncert med Den Danske Sinfonietta (place2book.com)