Lærere

Christian Tesdorph

Mit navn er Christian, og jeg brænder for at spille trommer, og det har jeg gjort siden jeg var 10 år.

Jeg er pop/groove trommeslager, og har derudover spillet en masse forskellige genrer som jazz, country, funk, cubansk musik for at nævne lidt.
Jeg er aktiv musiker, og jeg elsker musik. Lige nu spiller jeg i et Americana-band samt et mere pop/gospel artigt band. Jeg bor i København, hvor jeg tit spiller med etablerede musikere til jams osv.

For mig som underviser handler det om at få en masse værktøjer ned i elevens værktøjskasse i form af koordination, lyd, fills, time mm. Jeg synes det er vigtigt at skræddersy undervisningen til den enkelte elev, så vi arbejder med noget eleven interesserer sig for.

Jeg er uddannet på Musikkonservatoriet i Odense, og jeg har både en Rytmisk bachelor og kandidat i pædagogik og psykologi derfra.