Dans for øvede

På DANS FOR ØVEDE bliver du en del af et dansefællesskab, der træner hver uge sammen med den professionelle danser og koreograf Jon Hoff.
Holdet er for elever der har danset før og vil udfordres endnu mere. Før du kan optages på dette hold kræver det en lille samtale med underviseren.

Der arbejdes primært med moderne/contemporary dance, men du møder også teknik og øvelser fra klassisk ballet og trin og grooves fra hiphoppens verden. I de koreografier du lære i løbet af sæsonen vil du prøve kræfter med forskellige stilarter. På holdet arbejdes der også med den skabende del af dans hvor du både vil lære at improvisere og være med til selv at skabe dansetrin og bevægelser til små koreografier. Niveauet er medium, men du er velkommen til en gratis prøvetime selvom du er nybegynder.

Vi slutter af med en lille forestilling til sommerkoncerten på Musisk Skole.
I årets løb er der mulighed for at optræde til forskellige arrangementer i Kalundborg.