Dans for øvede

På DANS FOR ØVEDE ELEVER bliver du en del af et dansefællesskab, der træner hver uge sammen med den professionelle danser og koreograf Rosalia Creme.

Holdet er for elever der har danset før og vil lidt mere. før du kan optages på dette hold kræver det en lille samtale med underviseren.

Der arbejdes primært med moderne/contemporary dance, men du møder også klassisk ballet samt kreativ dans hvor du blandt andet selv er med til at skabe dansene. Desuden vil du møde nogle hiphop trin når der arbejdes med forskellige koreografier. Niveauet er medium, men du er velkommen til en gratis prøvetime selvom du er nybegynder. Vi slutter af med en lille forestilling til sommerkoncerten på Musisk Skole.
I årets løb er der mulighed for at optræde til forskellige arrangementer i Kalundborg.

Tidspunkt: Tirsdage kl. 18:00 - 18:50