1. Frøkor (0 - 1 klasse)

Her er starten på korskolens karriere

Frøkor er Musisk Skoles yngste kor og består af en flok dejlige, dygtige og sangglade børn fra 0. - 1. klasse. I Frøkor arbejdes der overvejende med børnesange understøttet af dans og bevægelse. Børnene bliver undervejs undervist og trænet i intonation, rytmik, klang og begyndende flerstemmighed.

Vi leger små sanglege ind imellem for at bringe grinene frem og for at vise at sang kan være med os alle steder.

I frøkoret lægges fundamentet for korarbejdet i korskolens ældre kor: Spirekor, Kor-B Juniorkor og Kor-U

Aktiviteter: Frøkor deltager i korskolens koncerter til jul og sommer. Derudover kan der også forekomme koncerter i løbet af året på f.eks. plejehjem eller andre institutioner.
Tidspunkt: Onsdage kl. 15.00 - 16:00 i musikcaféen på Musisk Skole