FAMILIEBAND

Musik er sjovest når man spiller sammen med andre.
Tænk, hvis du kunne spille musik og hygge dig sammen med din mor eller far, onkel, tante eller bedstefar… I den nye sæson kan du, hvis du går til instrumentalundervisning, invitere din familie med til at spille i familieband.
Undervisningen er for alle elever, der går til instrumentalundervisning, og dine forældre kan deltage gratis sammen med dig.  Dine søskende kan deltage, hvis de også går til instrumentalundervisning.
Repertoiret tilrettelægges efter deltagernes niveau og interesser, og undervisningen finder sted på Musisk Skole sidst på eftermiddagen/først på aftenen.