Musik på iPad

iPad som musikværktøj

Hvad enten du er til vokal og traditionelle instrumenter eller til electronica og synthesizere,  har du her muligheden for at indspille og forme musikken.

Undervisningen tager udgangspunkt i garageband, hvor det er hurtigt at komme i gang med at skabe resultater. Derudover arbejder vi også med andre musik- og indspilnings-apps.

På Ipaden kan vi på arbejde med alt lige fra nodeskrivning og  teori til “lagkageindspilning” af op til 24 forskellige spor(instrumenter).

Undervisningen foregår på hold med 4-6 elever, men der bliver masser af mulighed for at arbejde alene og fordybe sig i egne projekter.  Der vil, hvis vi modtager tilmeldinger nok, blive oprettet to hold - et for børn/unge til og med 25 år og et for voksne over 25 år. Takst som instrumental hold (4-6) elever. Undervisningslængde 50 min. pr. uge.

Du skal være opmærksom på at det er bedst hvis du medtager din egen Ipad til undervisningen. Det er en fordel hvis du har kendskab til og allerede spiller et instrument i forvejen.