Musikkatapult Hvidebækskolen

Hvis du vil skydes afsted til instrumentalundervisning

Musik-katapulten er for dig, der gerne vil starte på et instrument.

I Musik-katapulten lærer du en masse om musik og om, hvordan man spiller på de forskellige instrumenter.
Du får lov til selv at prøve forskellige instrumenter, både dem, der er lette at spille på, og dem, der er lidt sværere.
Du lærer at lave musik med din krop og med din stemme og du lærer noget om rytmer, om noder og hvad man kan bruge musikken til.

I Musik-katapulten er der 4 lærere, som guider dig igennem turen, og når katapulten lander igen, er du blevet super musik-klog på, hvad DU er særlig god til, og så kan du, sammen med dine lærere, vælge det instrument, som du allerhelst vil fortsætte med at spille på.