Musik og Sjov i uge 41

”MED MUSIKKEN I CENTRUM"

I uge 41 kan alle børn i alderen 2-6 år prøve en gratis musik-prøve-time sammen med forældre eller bedsteforældre.
Målet er at skabe øget opmærksomhed omkring musikundervisningen for de små og deres familier.

Underviserne er musikpædagoger fra Musisk Skoles forskole-afdeling, og prøvetimerne foregår 3 steder i Kalundborg Kommune:

Hvis man bor i nærheden af Kalundborg, er der mulighed for de små at prøve en musiktime på
Lørdag den 9. oktober, klokken 10-11, På Musisk Skole i skolens koncertsal (Tilmelding kan også ske via Place2book)
Tirsdag den 12. oktober, klokken 16-17 er der musik i Væksthuset i Havnsø (Tilmelding kan også ske via Place2book)
Torsdag den 14. oktober, klokken 15-17 er det Høngcentret, der danner rammen om de små musikudøvere. (Tilmelding ikke nødvendig i Høng)