2. Kalundborg Spirekor (2-3 klasse)

Spirekor er for 2.- 3. klasse. Koret er åbent for både piger og drenge. I koret arbejdes der på at skabe sangglade korsangere og et godt fællesskab.

En korprøve består altid af en fælles opvarmning af krop og stemme. Herefter synger vi en eller flere sange, gerne flerstemmigt. Derudover vil der altid være mindst en sangleg og så kan der være forskellige rytmelege og node-øvelser.

Vi arbejder med stemmens udvikling og har fokus på at børnene får en god forståelse for musikken og forskellige musikalske udtryk. Gennem korsang, bevægelse og leg med stemmen ønsker vi at give børnene en god oplevelse med sig selv, hinanden og musikken.

Spirekor deltager i stævner og  Musisk Skoles øvrige arrangementer.

Tidspunkt: Onsdage kl. 15.00 - 16.00 i lokale 7 på Musisk Skole.